Social Media inzetten als campagne tool

Heldere en praktische training voor iedereen die Social Media planmatig wil leren inzetten vanuit campagne, bedrijfs- of afdelingsdoelstelling.

Na het volgen van deze training kan je heel praktisch aan de slag met Social Media, stap voor stap. Door heel concreet toe te passen wat er geleerd wordt in de training, zal Social Media werkelijk bij gaan dragen aan het behalen van de gestelde doelen.

Wat kan ik na deze cursus/training
Na afloop van de training beschikt de deelnemer over vaardigheden om social media planmatig inzetten vanuit campagne-, bedrijfs- of afdelingsdoelstellingen.
Doelgroep
(oud)cursisten, zowel jong talent als ervaren mediaprofessionals en omroepmedewerkers, marketing- en communicatiemedewerkers en managers bij omroepen en aanverwante bedrijven, directieleden en managers uit bedrijfsleven en overheid, woordvoerders, persvoorlichters en politici, HRM managers en trainingsmanagers.
Aanpak
Theorie wordt afgewisseld met praktijkoefeningen.
Trainingsprogramma
  • Platformen en haar gebruikers: de kenmerken
  • Social Media en doelstellingen
  • Social Media als marketingmiddel
  • Social Media als salesinstrument
  • Webcare en monitoring
  • Social Mediastrategie beschrijven
  • Tips, do’s en dont’s
BTW-vrijstelling

De Media Academie is een erkende instelling, als bedoeld in de Europese B.T.W.-richtlijn, waardoor onze opleidingen vrijgesteld zijn van BTW. Op alle andere diensten of aanvullend cursusmateriaal, zaalhuur en arrangementen is de wettelijke BTW van toepassing.

Trainingsinformatie
  • Trainingsnummer:MA-452
  • Prijs:€ 295
  • Aantal dagen:0,5
  • Trainingsdata
  • Deze training wordt op aanvraag gegeven.
  • offerte aanvragen

035 – 646 62 62

info@media-academie.nl

download infosheet

Verwante trainingen