Missie als interne inspiratie tool

Een praktische en inspirerende training voor directie, management, managers Human Resource en marketing die antwoord biedt op de vraag: hoe borgen we intern de toegevoegde waarde van ons product, dienst, merk of onze organisatie.
Meerwaarde is het verschil dat u weet te maken met uw organisatie, uw product, dienst of programma ten opzichte van concurrerende aanbieders. Waarom zouden uw doelgroepen u moeten kennen, kiezen of trouw blijven? Succesvolle organisaties baseren die meerwaarde op hun visie en missie. En weten hun medewerkers te inspireren om conform die visie en missie te opereren. Zodat de uiteindelijke klant die bijzondere meerwaarde ook echt ervaart.
Deze training legt uit hoe u de gekozen meerwaarde daadwerkelijk borgt binnen de organisatie. Zodat alle medewerkers hun functioneren willen én kunnen baseren op uw visie en missie.

Wat kan ik na deze cursus/training
Na afloop van de training heeft u inzicht in de rol van visie en missie en hoe je die ontwikkelt. U weet hoe u het borgmodel toepast in uw eigen organisatie zodat de medewerkers niet alleen willen, maar ook kunnen opereren vanuit uw visie en uw missie. Hierdoor weet u de meerwaarde van uw organisatie, uw product, uw programma en/of uw merk intern optimaal te borgen.
Doelgroep
Deze training is (speciaal) ontwikkeld voor iedereen die vanuit zijn functie of rol in de organisatie verantwoordelijk is voor meerwaarde in output en de betrokkenheid van medewerkers daarbij, zoals HR, marketing, management en directie.
Aanpak
De training van twee niet aaneengesloten dagdelen wordt gegeven door merkstrateeg Alex van der Weide en opleidingsstrateeg Vicky Kuyk. Juist de combinatie van deze twee invalshoeken garandeert de symbiose tussen communicatie/motivatie enerzijds en kennisoverdracht/training anderzijds. In de training wordt gebruik gemaakt van een interactieve trainingsmethode.
Trainingsprogramma
  • kenmerken van een goede visie en missie
  • welke kennis en vaardigheden zijn nodig voor het bereiken van de missie?
  • hoe ontwikkel je die kennis en vaardigheden bij de medewerkers?
  • hoe inspireer en motiveer je de medewerkers zodat zij conform de visie en missie gaan opereren?
  • hoe concretiseer je de visie en de missie richting uiteindelijke klant, afnemer of kijker?
  • hoe gebruik je communicatie en training om het borgmodel optimaal voor je te laten werken?
BTW-vrijstelling

De Media Academie is een erkende instelling, als bedoeld in de Europese B.T.W.-richtlijn, waardoor onze opleidingen vrijgesteld zijn van BTW. Op alle andere diensten of aanvullend cursusmateriaal, zaalhuur en arrangementen is de wettelijke BTW van toepassing.

Trainingsinformatie
  • Trainingsnummer:MA-409
  • Prijs:€ 750
  • Aantal dagen:1
  • Trainingsdata
  • Deze training wordt op aanvraag gegeven.
  • offerte aanvragen

035 – 646 62 62

info@media-academie.nl

download infosheet

Verwante trainingen