Een doeltreffende training, onder leiding van deskundige trainers waarin je leert hoe je een pro-actief persbeleid voert. Hoe beïnvloed je ‘free publicity’ bij goed en bij slecht nieuws? Hoe bouw je tegelijkertijd een goede relatie op met de pers? Kortom: hoe houd je de regie in handen?
Wat kan ik na deze cursus/training
Na afloop van deze training ben je bekend met de basisprincipes van journalistiek en weet je hoe de media functioneren. Ook heb je kennis en vaardigheden ontwikkeld om een pro-actief persbeleid op te stellen en te hanteren. Je kunt onderbouwen waarom je voor een bepaalde mediastrategie kiest.
Doelgroep
Medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de mediastrategie en/of het persbeleid zoals Marketing en Communicatie professionals, marketingadviseurs en voorlichters. Daarnaast is de training geschikt voor leden van directieteams en Raden van Bestuur.
BTW-vrijstelling
De Media Academie is een erkende instelling, als bedoeld in de Europese B.T.W.-richtlijn, waardoor onze opleidingen vrijgesteld zijn van BTW. Op alle andere diensten of aanvullend cursusmateriaal, zaalhuur en arrangementen is de wettelijke BTW van toepassing.