Kernboodschappen formuleren

Kernboodschappen of sleutelboodschappen zijn onmisbare pijlers in de communicatie van een verhaal. Ze vormen de rode draad. Een kernboodschap is niet statisch en vaststaand maar biedt je houvast. Door voorafgaand aan een interview of presentatie kernboodschappen te formuleren heb je meer zekerheid en controle over je verhaal. Je neemt gemakkelijk de regie terug in het gesprek omdat je precies weet wat de essentie is van wat je wilt vertellen: de kern van jouw boodschap.

Wat kan ik na deze cursus/training
Na afloop van de training beschik je over heldere kernboodschappen die de rode draad vormen in je verhaal. Je hebt meer controle over het verhaal dat je wilt vertellen in elke denkbare media- en communicatiesetting.
Doelgroep
Iedereen die in presentaties of bijvoorbeeld in (journalistieke) interviews of in de contacten met de pers wil beschikken over kernboodschappen om zijn of haar verhaal helder en goed over de bühne te brengen.
Aanpak
  • Wat zijn kernboodschappen en waarvoor gebruik je ze?
  • Hoe haal je kernboodschappen boven water?
  • Kernboodschappen helder formuleren
  • Kernboodschappen benoemen voor de verschillende media
BTW-vrijstelling

De Media Academie is een erkende instelling, als bedoeld in de Europese B.T.W.-richtlijn, waardoor onze opleidingen vrijgesteld zijn van BTW. Op alle andere diensten of aanvullend cursusmateriaal, zaalhuur en arrangementen is de wettelijke BTW van toepassing.

Trainingsinformatie
  • Trainingsnummer:MA-460
  • Aantal dagen:0,5
  • Trainingsdata
  • Deze training wordt op aanvraag gegeven.
  • offerte aanvragen

035 – 646 62 62

info@media-academie.nl

download infosheet

Verwante trainingen