Content herkennen, vinden en creëren voor Social Media

Praktische training waarin de deelnemer leert om verhalen te herkennen, vinden of creëren en deze te vertalen naar Social Media content.

De training biedt meer inspiratie om eigen content te genereren en geeft nieuwe kennis en inzichten om content te maken. Zowel tekstueel als visueel. Maar ook om content te creëren in samenwerking met overige medewerkers van de afdeling of organisatie.

Wat kan ik na deze cursus/training
Na afloop van de training is de deelnemer in staat verhalen te herkennen, te vinden of creëren en te vertalen naar Social Mediacontent, in samenwerking met de overige medewerkers van de afdeling of het bedrijf.
Doelgroep
(oud)cursisten, zowel jong talent als ervaren mediaprofessionals en omroepmedewerkers, marketing- en communicatiemedewerkers en managers bij omroepen en aanverwante bedrijven, directieleden en managers uit bedrijfsleven en overheid, woordvoerders, persvoorlichters en politici, HRM managers en trainingsmanagers.
Aanpak
Theorie wordt afgewisseld met praktische oefeningen.
Trainingsprogramma
  • Doelgroep en doelstellingen
  • Wat wil mijn doelgroep horen, weten, lezen
  • Waar willen ze dit vinden
  • Welke verhalen heeft mijn organisatie al
  • Hoe vertel ik een verhaal zo dat de impact overeenkomt met het beoogde doel
  • Communicatieniveaus in de organisatie (PRAC)
  • Activeren van collega’s
  • Visualiseren van verhalen (filmen met de iPhone)
BTW-vrijstelling

De Media Academie is een erkende instelling, als bedoeld in de Europese B.T.W.-richtlijn, waardoor onze opleidingen vrijgesteld zijn van BTW. Op alle andere diensten of aanvullend cursusmateriaal, zaalhuur en arrangementen is de wettelijke BTW van toepassing.

Trainingsinformatie
  • Trainingsnummer:MA-454
  • Prijs:€ 550
  • Aantal dagen:1
  • Trainingsdata
  • Deze training wordt op aanvraag gegeven.
  • offerte aanvragen

035 – 646 62 62

info@media-academie.nl

download infosheet

Verwante trainingen